Zakelijke verzekeringen

Ondernemen gaat altijd gepaard met risico’s. Die risico’s kunnen groter worden, op het moment dat uw persoonlijke situatie verandert. Juist voor u als ondernemer is het goed vooraf na te denken over verschillende vormen van verzekeringen.

Een eigen bedrijf starten en dan?
Ondernemen is risico’s nemen. Maar wilt u het risico lopen dat u geen inkomen heeft als u tijdelijk niet kunt werken? Of geen aanvullend inkomen heeft, wanneer u met pensioen gaat?

Stel ik word ziek, wat nu?
U bent een gedreven ondernemer, maar ook u kunt ziek worden of een ongeval krijgen. Hoe staat u er dan financieel voor? Kunnen de zaken gewoon doorgaan? Met een verzekering hoeft u zich daar geen zorgen over te maken.

Mijn bedrijf is mijn pensioen
U kunt uw pensioen opbouwen in uw eigen bedrijf. De nadelen hiervan zijn de onzekerheid en de beperkingen bij arbeidsongeschiktheid en overlijden. Een alternatief voor deze complexe manier van pensioenopbouwen is verzekeren.

Als ondernemer goed zorgen voor mijn gezin
Als u onverwacht arbeidsongeschikt wordt of erger -u overlijdt-, wilt u toch dat alles voor uw gezin goed geregeld is? Zij komen op de eerste plaats. Hoe doet u dat?

Ondernemen is risico’s nemen
Dat is het mooie aan ondernemer zijn. Het betekent echter wel dat u regelmatig de afweging moet maken of u een risico zelf wilt dragen of dat verzekeren een veiligere optie is. Streefkerk Makelaardij o.g. & Assurantiën begeleidt u bij risico-analyse en risicobeheersing binnen uw onderneming en neemt u daarbij zoveel mogelijk werk uit handen. Dat is een hele zorg minder!

Risk management
In een risk management adviestraject maken wij een analyse van de risico’s en onzekerheden die een bedreiging vormen voor de continuïteit van organisaties. Aan de hand van de doelstellingen en de organisatie- en bedrijfsprocessen van een onderneming identificeren wij de essentiële risico’s. Hierna leggen wij de resultaten in een totaaloverzicht met aanbevelingen vast.

Hoe kunnen deze risico’s worden beheerst of afgedekt?
Streefkerk kent en verkent de markt met continuïteit als uitgangspunt. We presenteren een brede beoordeling van premie, eigen risico, condities en voorwaarden van de bestaande verzekeringscontracten op toereikendheid en marktconformiteit. De uitkomsten van onze analyse leiden vaak tot concrete kostenbesparingen en een hogere effectiviteit op risicobeheersing.

Altijd een sparringpartner bij de hand
Streefkerk Makelaardij o.g. & Assurantiën in Muiden weet wat ondernemen is. Hierdoor kunt u voor vele onderwerpen bij ons terecht: zekerheid rond uw persoonlijke financiële situatie, tevredenheid van uw medewerkers en de afdekking van risico’s binnen uw onderneming. Voor ons betekent goed zakendoen dat wij zowel u als uw onderneming goed kennen. Vanuit deze vertrouwensband fungeren wij het hele jaar door als uw sparringpartner en kunt u altijd rekenen op advies dat past bij uw manier van ondernemen.

Streefkerk Makelaardij o.g. & Assurantiën ondersteunt u en uw onderneming!

VoordeelOndernemerspakket
Speciaal ontwikkeld voor de zakelijke markt: de detailhandelaar en de ZZP’er.

Afhankelijk van het soort en aantal verzekeringen die u hierin onderbrengt kan de pakketkorting oplopen tot maar liefst 12,5%. Voor ieder jaar dat u klant bent bij ons, ontvangt u 1% korting tot maximaal 5%.

VoordeelBedrijvenpakket
Speciaal ontwikkeld voor de zakelijke markt: het MKB.

De pakketkorting kan afhankelijk van het aantal rubrieken oplopen tot maar liefst 12%. Voor ieder jaar dat u klant bent bij ons, ontvangt u 1% korting tot maximaal 5%.

Wilt u meer weten? Neem dan gerust contact met ons op. Ook kunt u altijd bij ons binnenlopen voor een oriënterend adviesgesprek.